- Komerční sdělení -aktuálně
- Reklama -zprávy

Ako na blogovanie s long-tail kľúčovými slovami?

Pravidelný prieskum kľúčových slov je dôležitou súčasťou získavania potenciálnych zákazníkov. Keď si vyberiete kľúčové slová, musíte ich vedieť aj správne použiť. Hoci sa to môže zdať ako náročná úloha, používanie kľúčové slová v blogových príspevkoch bude so zopár radami jednoduchšie, ako si myslíte.

Zoznámte sa s long-tail kľúčovými slovami

Povedzme, že vediete pracovnú zdravotnú službu. Vaše kľúčové slová by sa mali točiť okolo pojmov ako „PZS“ alebo „PZS poradenstvo“. Neznamená to, že tieto dve kľúčové slová treba umiestniť do každého príspevku na blogu. Pre každý príspevok si zvoľte jedno alebo dve kľúčové slová a rozumne ich rozmiestnite. 

Ak v jednom článku použijete príliš veľa kľúčových slov, váš príspevok bude pre vyhľadávače vyzerať ako spam a poškodí vaše šance na dobré umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania. Nehovoriac o tom, že obsah vášho blogu bude pre čitateľov neatraktívny. Keď však do svojich blogových príspevkov strategicky umiestnite long-tail kľúčové slová, môže to pomôcť vašim článkom lepšie sa umiestniť na stránke s výsledkami vyhľadávania a čitatelia sa k ním jednoduchšie dostanú

Čo sú vôbec long-tail kľúčové slová?

Long-tail kľúčové slová sú zvyčajne 3 až 4-slovné frázy, ktoré potenciálny zákazník zadá do vyhľadávacieho riadku vo vyhľadávači. Tieto frázy sú veľmi špecifické a používajú sa vtedy, keď niekto presne vie, čo hľadá, pokiaľ ide o produkt alebo službu.

Ak má napríklad niekto záujem o výmenu skla na aute, môže hľadať „kde vymeniť autosklo zlaté moravce“ alebo „výmena autoskla lacno trnava“. To znamená, že do príspevku treba vložiť tieto alebo podobné kľúčové slová.

Ako nájdem správne long-tail kľúčové slová?

Jedným z najjednoduchších spôsobov, ako nájsť long-tail (dlhé) kľúčové slová, je vybrať konkrétne kľúčové slovo, na ktoré by ste sa chceli v článku na blogu zamerať a zadať ho do vyhľadávacieho riadku Google. Keď tak urobíte, počas písania sa zobrazia návrhy dlhých kľúčových slov.

Ak napríklad zadáte kľúčové slovo „topánky dámske“, Google vám zobrazí zoznam ďalších potenciálnych vyhľadávaní:

Nadpisy a podnadpisy

Najlepšie spravíte, ak kľúčové slová (krátke alebo dlhé) vložíte do nadpisov. Nie vždy sa to dá spraviť tak, aby nadpis znel prirodzene. V tom prípade ich skúste pridať aspoň do podnadpisov. Napríklad, ak vlastníte agentúru, ktorá ponúka Slovákom prácu v zahraničí a zvolili ste si kľúčové slovo „lešenár nemecko“, váš článok by sa mohol venovať typom pracovných pozícií, ktoré ponúkate. Toto kľúčové slovo potom jednoducho použijete v jednom z podnadpisov.

Ak pochopíte, ako používať kľúčové slová v blogových príspevkoch, pomôže vám to vytvoriť obsah, ktorý je optimalizovaný pre zákazníkov aj vyhľadávače. Keď začnete tieto rady pravidelne uplatňovať v praxi, začlenenie správnych kľúčových slov do príspevkov sa stane pre vás hračkou.

Foto: elements.envato.com

Další články autora

Komentáře

Sdílej naše články

- Reklama -PR články

Redakce doporučuje

Žena

královna